Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ConcoMbre | użytkownik

imię i nazwiskoJoanna adres zarejestrowany25.09.2008 @19:09:19 ostatnio na stronie13.08.2012 @00:51:59



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty58 komentarze1763 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~daveone    07.11.2008 @08:21:43
thx ^^
~dawcio    06.11.2008 @20:17:19
dzięki czasami ramki nie są takie złe. Czasami
pozdrawiam.
_______
"Można nie mieć kasy, ale mieć klasę. Można mieć kasę, ale nie mieć klasy"
~Natalia359    06.11.2008 @20:15:59
dzięki
_______
nie dziękuj, oceń !
~kaamiskaa    06.11.2008 @16:55:37
dziekuje ;]
_______
Nie dziękować, oceniać.
~michno94    05.11.2008 @20:11:57
~nynia1    05.11.2008 @17:27:31
dziękuję
~justys151    05.11.2008 @17:12:06
a mi pogoda dopisała wspaniała galeria musze lecieć buzka
_______
Nie istnieją reguły opisujące dobrą fotografię, są tylko dobre fotografie. Ansel Adams (1902 - 1984)
~eemk    05.11.2008 @17:10:30
dzięki za komentarz zapraszam od czasu do czasu
~justys151    05.11.2008 @17:08:08
heheh wiele nas łączy :D he
_______
Nie istnieją reguły opisujące dobrą fotografię, są tylko dobre fotografie. Ansel Adams (1902 - 1984)
~michno94    05.11.2008 @17:04:43
dzięki
~fotokm    04.11.2008 @20:07:48
dzieki serdeczne
~babet    04.11.2008 @09:11:20
Dziękuję
~aniloek    03.11.2008 @19:33:02
serdecznie dziekuje
~jacekmik    03.11.2008 @17:49:21
thx
~Natalia359    03.11.2008 @16:54:41
dziękuję bardzo
_______
nie dziękuj, oceń !
~wicher292    02.11.2008 @14:53:14
DZIĘKI TRZYMAJ SIĘ!!!
~paulinka940    21.10.2008 @19:32:26
dzięki za ocene
_______
Jeżeli ja oceniam Twoją pracę, to ty możesz i moja.
~mlNY    20.10.2008 @17:01:25
Dzieki
~duskatyryryryR    16.10.2008 @16:41:06
no i wlasnie o to w tym wszystkim chodzi pozdrawiam .
~madzieek13    14.10.2008 @12:51:44
thx ; )
_______
nie dziękuj tylko oceń!
~k3k    07.10.2008 @00:01:15
dzieki : )
~churchil    05.10.2008 @02:18:13
pozdr
~takmaj    01.10.2008 @16:13:57
dzieny:D
_______
i must eat so many lemons, 'cause i am so bitter.
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt